Dobre praktyki 2mgroup, to wypadkowa naszych doświadczeń, wiedza która zasila sukces kolejnych projektów.

 

  1. Wiedza jest w organizacji. Ta której się nie da zamknąć w procedurę, schować do segregatora jest najważniejsza w budowaniu zaangażowanych zespołów, silnej kultury organizacyjnej, dobrych strategii. Pracując z kadrą kierowniczą stwarzamy przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, wspomagamy znajdowanie najlepszych rozwiązań inspirujemy do odważnych propozycji.

  2. Business Case. Kadrę kierowniczą zapraszamy do pracy nad konkretnym zagadnieniem, słabym ogniwem, konkretnym wyzwaniem. Nie umniejszając roli tradycyjnych szkoleń  i gotowych rozwiązań, pracujemy warsztatowo, by ćwiczyć w praktyce.

  3. Najlepszy pomysł to ten, który można skutecznie wdrożyć. Zarządzamy projektami, które odpowiadają za realizację pomysłów. Weryfikujemy założenia, przekonujemy zarządy i decydentów. Działamy razem z zespołem.

  4. Bierzemy odpowiedzialność za efekt. W marketingu i komunikacji wewnętrznej niełatwo opomiarować cele. Dążymy jednak to tego, by cele zamieniać na liczby.